white devil, black jesus.

japp, jag har inte bloggat på ett bra tag.
haha fick ett sms från rebecka igår där det stod "lever du?:O" hon hade tydligen blivit
orolig för att jag inte alls hade varit ute på länge, ej uppdaterat osv. hihi söt tjej :)
tro mig jag lever!! även fast det ej verkar så!
men nu är det ju såhär att detta är första helgen min syster har varit hemma,
så jag har varit med henne heeela tiden, har typ inte haft tid att sitta och trycka vid datorn :)
men nu sover hon så jag passar på att blogga lite nu.
har precis plockat iordning lite i huset och så. (igår storstädade jag och helen dock meen!!)
idag är hela dagen/kvällen uppboken typ så att ja, men tror jag hinner klämma in något
inlägg här och var. ska visa er lite grejer strax hade jag tänkt.
hejrå

härligt att jay vann. vilken kille. hoppas han nu lyckas inom musikbranschen för det har typ
inga andra första-idoler gjort förutom bajsagnes. hmmm? hoppas hoppas!
för minnah suger ju rent av sagt :) har aldrig gillat henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0