yup, you know it.

Har precis läst klart boken nu och skrivit den sista bloggen.
bläää hade över hundra sidor att läsa så var lite arg ett tag.
läste förresten "låt den rätte komma in". har inte sett filmen eller något.
har ingen kommentar om boken mer att den inte var så bra.
lång och jobbig, små bokstäver får nästan ont i huvudet haha nej men okej
har strax druckit upp kaffet i koppen.
ska dyka ner i matteboken nu och plågas ett litet tag till, inge alls kul.
måste duscha snart också.
och förlåt att för att min blogg är så jävla tråkig!
jag har ingenting att skriva om, ingenting att lägga upp.
men har typ tappat stinget, orkar typ inte. ska försöka förbättra mig
hade jag tänkt på något vänster men det blir nog inte riktigt än.
känner bara blä för min design osv så jag vet inte vad jag ska ta vägen.
ska försöka fixa allt detta. någon gång.  får se när

hejdå på er

får bjuda på gamla roliga bilder så länge, enda jag hittar i mitt lilla arkiv.
måste börja använda kameran lite mera nu för tiden.
johanna och jag för ett par år sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0