<3

nu ska jag sticka in i duschen och färscha upp mig.
blir att raka benen osv för kom på att dom kanske kommer visas
nu ett tag (vilket jag inte tror eftersom det ska bli skit väder)
ah sen blir det väll bara datorn och tvn.
imorgon vet jag inte riktigt hur det blir med bloggningen, jag ska ju
till skolan sen när jag kommer hem är jag hemma kanske i några minuter
sen sticker jag,mamma och helen direkt till stockholm,
vet inte om jag hinner blogga på den korta tiden. annars blir det uppdatering
från mormor i kära stockholm om jag orkar! :D sen blir det la ingen bloggning
på länge men det gör nog inget. kommer bjuda på skit många bilder iallafall
när jag kommer hem! :D puss


bästa vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0