död

alltså jag vill skjuta mig själv i bakhuvudet.. fy fan vad arg jag är!
igår så gick strömmen så min dator stängdes av, när jag startade om den igen
så vad det ngt som höll på och laddade och jag tryckte ju bara på enter för ville
att den skulle starta, vilket jag inte skulle gjort.
när jag kommer in på datorn är ALLTING BORTA. och jag menar verkligen ALLT.
alla mina bilder, all min musik, ALLT. jag tänkte : herregud, vad har hänt?
så startade om det igen och då kom det där upp igen "diskkontroll pågår,
vi rekomenderar dig att inte trycka på mellanslag och låta den fortsätta"
jahapp, så detta är mitt eget fel. allting är borta. JAG ÄR SÅ JÄVLA SUR.
alla mina bilder, ALLT ALLT ALLT. jag hade bilder sen 2007!!!!!!!!!!!!
jag är så förbannad så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
pappa ska nog lämna in den och se om det kan räddas, dödar mig själv annars..
VARFÖR SÄGER JAG BARA, VARFÖR?!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0