=)

haha jag får damp, detta är verkligen ett minus när man kommit hem utomlands.
jag flagar som F A N!!!! har aldrig flagat såhär mycket, och endå solade jag bara 2 dagar,
men jag smörjde ju aldrig in mig.. men det gör jag typ aldrig här i sverige med när jag
solar? haha kanske inte är så bra tänkt men, ska börja göra det..
iallafall, så fort jag nuddar mitt annsikte eller något så kommer det typ lite skinn eller vad
man ska säga, inte typ värsta utan bara lite så det skrapas upp! :o DET ÄR SÅ LÄSKIGT!
och har fått typ vid nyckelbenen massa oså också.. så jäkla jobbigt är det.
aja just nu känner jag mig jäkligt trött, vet inte vad det är med mig men jag är seg..
hoppas det händer något kul i helgen iallafall, vill göra något. har trots allt inte hittat
på något med nån på över två helger nu. men vet ju hur det blir med det: nothing och det
är också SEGT. jaja jag funderar på att göra varm oboy med grädde över och ta något gott
till men vet inte, jag får alltid så ont i magen efter jag druckit varm oboy med grädde över haha!
sånt där onödigt inlägg och tråkigt med ingen bild oså men ajaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0