första februari

idag är det första februari.. kan man tänka sig, så jäkla skönt!!
mäker också hur det börjar bli ljusare på morgnen och det blir inte lika
fort mörkt på kvällarna nu för tiden.. haha riktigt härligt.
jag har hunnit med skolan,övat biologi och franska, käkat mat.
duschade även och gjorde hårinpackning och lermask. riktigt gött haha
nu ska jag bara fortsätta ta det lugnt och mysa så blir det tv och sova.
ny skoldag imorgon, buhu men just keep it going. vi hörs




hade en jätte tråkig outfit idag haha! men orkade verkligen inte bry mig
för det är så kallt ute och så snöigt, hade inge alls lust att ta på mig
något roligt haha.. men blev iallafall ett par cheap monday jeans
sen vet jag dock inte var tröjan kommer ifrån? gina kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0