gran canaria

en sa till mig att jag skulle lägga upp lite mer bilder från gran canaria,
för jag har ju bara lagt upp bilder på fb, endel har nog redan sett bilderna
men dom hamnar här också..


om ni ser under vingen så är det massa vitt, det är berg! haha
lite scary tyckte jag för tänkte hur vi skulle störta ner där..


helen vann en parfrym på flyget, skit gott luktar den!


ah såhär skulle det se ut i sverige right? :)


lite hur mitt och helens hotellrum såg ut, hur det såg ut utanför hotellet


lite av utekvällarna.. obsarvera att jag aldrig bär smink någon gång.
så ja, ser ut som jag gör då och då!


haha dagen efter när vi vaknade, hade varit så bra väder den dagen
och hade legat i solan och stekt kanske 3-4 timmar utan att smörjt mig.
nästa dag jag vaknade hade jag MASSA blåsor (!!!!!!!) på min näsa
och jag trodde nästan att den skulle trilla av :( haha så jäkla hemskt


en av dom få dagarna som det var super fint väder.. där helen sitter
ute på våran balkong var klockan ungefär 5,6 på kvällen..
tänk 5, 6 på kvällen!!!!! :(


en dag vi blev dyng blöta haha! gick ut lite på stan för att titta eftersom
det var mulet och fult, så dom världens jävla spöregn, haha shit vad
blöta vi blev då.. 


...och någon jag verkligen ALDRIG kommer glömma från resan,
ervin! haha fy fan vad jag saknar.



avslutar med en dag bild och en natt bild haha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0