HEEEHEHE

hade precis nationellt prov nu.. ca 3 timmar men man blir ju klar tidigare.
kändes rätt så bra, klarar mig det tror jag allt men vill ha högre vilket jag inte
kommer få.. menmen nu sitter jag här i skolan och det är i timme och 10 minuter
innan nästa lektion börjar, franska då i 40 minuter.. kort dag idag så har efter matrasten
engelska och gympa sen slutar vi. riktigt jälva gött. när jag kommer hem blir det en
sista check på packningen osv. är sur, ska bli kallt,blåsigt och regningt så det blir
att packa med varma kläder nu. SUR JAG ÄR ÖVER DET.
sen var det så lugnt vid bibloteket så stormar typ halva sverige in känns det som.
och dom håller inte käften heller.. ÅH aja rasmus sitter brevid mig just nu och snackar
lite nationella prov, han han är här för att han är cool.. hehee?
ajaa vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0