hemma nu.

hemma nu. jag är båda glad och ledsen, mkt blandade känslor.
har aldrig varit med om en sån rolig resa alltså HAHA bara att pappa saknades.
dock var det inte så bra väder, vi fick två riktigt fina dagar sen resten av veckan
var det mulet och regnit. men har varit varmt som tur är.
har saknat alla men jag vill tillbaka. jag vill INTE vara här allvarligt alltså.
usch fy och blä. och sen skola imorgon vill inte tänka på det..
som sagt den mest händelserika veckan ever kan jag säga!
säger bara:
-kötbullen
-viktor (mothoerfucker yeah yeah ska nita honom yeah)
-lennart, lennart och gänget, lennart medlem
-big nose
-äcklet
-skalman
-snyggingen
-matadoren
-kompanjon
ah sen finns det så jävla många mer namn.. dock ett internt skämt men endå!
haha åh vad jag vill åka tillbaka.. kommer komma bilder senare eller någon annan
dag kanske haha. har kemiprov på tisdag och kan verkligen ingenting..
det känns inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0