HEYSAN

haha, har precis packat upp min resväska !! HAHA seg eller vad..
men jag har verkligen inte orkat packa nu enda sen jag kommit hem,
resväskan har bara stått inne på mitt rum och skrikit "packa upp mig!!"
okej skoja, den har iallafall stått här och tagit plats och nu helt plötsligt fick
jag en känsla av att jag blev sugen på att plocka upp den med lite bra musik
till så jag tog mig i kragen och packade upp.. så nu är den borta.
måste fixa lite till i rummet för det är lite halvstökigt men det tar vi någon anna dag.
jag har övat mycket engelska idag, har ju prov i det imorgon men fortfarande sitter det inte!!
blir så jäkla sur, iallafall ska duscha nu som jag verkligen behöver och sen ska jag
titta lite mer på engelskan och sen blir det väll sängen och tvn tror jag.
heeeeeeeeeeeerrå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0