hsjdahds

har precis käkat en stor potion med taco, skit gött var det..
man kan aldrig tröttna på taco känns det som hahaha! efter det
blev det en varm lång dusch, riktigt härligt för fasen vad frusen jag var.
helen kom hem för ett tag sedan och hon hade varit i skövde,
jag skickade ut henne på ett ärende och hon lyckades.
hihi tur tack så mycket helen och framförallt becka! =) riktigt snällt av er.
nu ska jag bara ta det lugnt och funderar på att värma en stor kopp med varm oboy.
kan franskan helt nu tror jag, det känns skönt.
och just det, hade mitt första nationella prov idag, i engelskan.. det var muntligt.
gick rätt så bra dock var jag med miranda och henrik och båda dom två är ju
så jäkla duktiga! :o haha kände mig inte alls bra.. men hoppas det gick bra iallafall,
jag var så jäkla nervös med kändes som att jag inte fick ur mig ett enda engelskt ord.
aja vi hörs, och btw min dator dampar just nu så kan inte lägga upp några bilder för
då hackar sig allting, tredje gången jag skriver denna text.. så får bli ett litet tråkigt
inlägg med ingen bild eller något. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0