lördaglördaaag!

god morgon.. är uppe tidigt idag allt =) har käkat frukost framför
disney channel, nemo filmen är där nu! hihi
iallafall jag och helen hade det mysigt igår på bygget. vi lyssnade på musik,
spelade kort och snackade.. sen somnade vi vid tolv typ haha skit trötta
iallafall nu känner jag mig lite sleten.. jag börjar bli vit i annsiktet nu också,
buhu :( och då menar jag verkligen vit! inte kul.. vill ha kvar en bränna men.
har inte använt smink på år och dar heller hahaha känns lite konstigt,
men måste la börja med det snart igen så folk inte blir rädda för mig ser ju
för fan ut som ett levande lik ju. aja, ikväll blir det iallafall att vara hemma
hos schillen och ha sig. får se vad vi gör men det blir la lika stört as usual.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0