måndag, ny skolvecka

hellu, har varit en jobbig och irriterande skoldag.. ville bara att den
skulle ta slut hela tiden. som tur är har jag inga läxor eller något sånt
som man behöver öva på, så jag har bara taigt det lugnt! för en gångs skull..
men dock är det nationella prov i svenska imorgon direkt på morgonen,
just nu är jag inte så direkt nervös över det eller något men kommer bli det
imorgon när jag sitter där.. åååhhh hoppas det går bra!! har sett lite på vad
vi ska göra och tycker det verkar skit svårt, aja hur som helst mamma ska snart
åka in till hova, hon köper med mat från kiosken.. HAHA tro mig känner mig som
en liten tjockis just nu eftersom jag käkade beställd pizza igår också,
men bryr mig inte nu haha! ska bli gött med pommes och hambugare!
imorgon är det ny dag och om 5 dagar drar jag härifrån!
ska bli så jävla skönt så det inte är sant, slippa kommunen, kylan, ah SVERIGE
i över huvud taget. och just det, måste berätta om min dramatiska näsblödning
som jag råkade ut för, förut!! jag stod och tvättade bort sminket och helt plötslig
började det rinna blod ur näsan som helvete OCH DET SLUTADE ALDRIG!
jag blev rädd (var själv hemma hahaha!) och så fort jag tog bort pappret från näsan
så bara forsade det ner, trodde jag skulle förblöda.. haha okej skoja lite där va.
höll på så i 10 minuter om inte mer och jag överdriver inte, hemskt var det.


tröja- cubus
linne- ingen aning? tror det är helens men det låg i mitt skåp,
förlåt helen om jag tog det.. haha
jeans-cheap monday

såhär gick jag runt idag, inget speciellt och inget ansträngande as usual.




Kommentarer
Postat av: josefinbertilsson

jag har oxö blött näsblod, typ varje dag den senaste vekcan,

it's sooo scaryyy! ;o

haha <3

2010-02-09 @ 16:25:15
Postat av: linda

HAHAHA usch då! eller hur är det hemskt :o

hatar näsblod..! <3

2010-02-09 @ 17:23:34
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0