onsdag, 3 dagar kvar

haha förlåt igår jag vet.. uppdat. sög men jag berättade ju varför.
försökte faktiskt blogga lite senare på kvällen men sen så dampade ju
blogg.se som vanligt typ? känns det som iallafall haha..
jag tog ingen outfit bild idag heller men same as usual: jag orkade inte.
som sagt, igår började jag packa, försökte lägga upp det men funkade
ju förfan aldrig!! efter ett tag fick jag damp och slutade hehe,
iallafall så jag laddar upp strax lite vad jag har packat med mig osv.
imorgon är det nationellt prov i svenska i ungefär 3 timmar.. usch,
skriva uppsats detta är jag faktiskt lite smått orolig över!
är rädd för att jag inte vet vad jag ska välja, att jag ångrar mig vad
jag valde, sen typ måste man ju kunna bygga upp allt och försöka
folmurera värsta mycket.. hahaha herregud. har iallafall en liten cocacola,
vindruvor och snickers som jag ska ta med mig!
nu väntar jag på mat, känns som magen virder sig för jag e så jäkla hungrig.
hörs bye bye



men blev dock två egobilder jag tänkte visa för er!
mys t-shirten är på osv, vet också att jag plutar jävlar i mig med
läpparna! om jag ska vara helt ärligt tänker jag ens inte på det själv
förns jag ser det haha =) men det blev två bilder iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0