outfits

som sagt, jag vill inte bo sverige hahaha.
iallafall, resan den var bäst.
solade det som gick och då solade jag ihjäl mig då,
dock gjorde jag misstaget att ligga och steka i solen i typ 4 timmar
utan att smörja mig.. så dagen efter hade jag fullt med BLÅSOR (?!?!?!?)
över hela näsan HAHA! gjorde så ont :( sen senare vaknade jag upp och fick
panik när jag tittade mig själv i spegeln, jag hade flagat i hela pannan och på
kinderna och under ögonen.. så massa är bortflagat nu..
så jag är typ vit här och var och brun här och var.. ser förjävligt ut och jag ser
helt smutisg ut men men.. vågar inte gå in och duscha men måste,
måste fräscha upp mig. flaget blir ju ÄNNU värre när man duschar och torkar
sig efteråt.. jaja. jag är nervös inför kemin också, det kmr gå skit. herregud?!
och jag vill verkligen inte till skolan imorgon. har lust att beställa en biljett och åka
dit i några månader hahaha nej men herregud jag saknar att bara kunna dra på
sig shortsen och bikinin, kunna vara ute på kvällarna i klänningar, höga klackskor,
gå i t-shirt osv.. usch dör när jag tittar på bilderna..



några av mina outfits innan jag drog ut på kvällarna haha..
dock dåligt kvalité eftersom bilderna blir mega dega stora as usual.
på näst sista bilden har jag ett nytt linne som jag köpte där i närheten
vid hotellet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0