packning



sådär! nu har jag packat lite eller ja det gjorde jag igår men..
ni kanske undrar varför så tidigt men jag tänkte, lika bra att börja packa
lite för direkt efter skolan på fredag åker vi till mormor (stockholm)
och sover där för att sedan åka tidigt till arlanda =)
så jag tänkte det är lika bra att börja packa lite så man kanske kommer
på något senare man vill trycka med. dock ville jag typ ta med mig
allting från gaderoben, eller ja det känns som att halva gaderoben
är nerpackad men det funkar endå.. tar med mig 3 skor (+flip flops då)
ville egentligen ha med mig ca 2 till men det blir för mycket och får
knappast plats känns det som! försökte trycka ner så mycket vitt som möjligt,
hahaha kjol,shorts,linne,tröja osv.. jeans shorts är ett måste för det är ju
så jävla snyggt! jaja, ska faktiskt gå och titta lite nu om det är något
mer jag ska packa ner än så länge.. för det kmr säkert slinka ner lite då
och då saker innan vi åker haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0