plankstek



käkade precis plankstek som mamma hade gjort, var skit gott verkligen!
haha och utsvulten som en liten varg eller något..
har precis tagit en varm dusch, riktigt skönt var det.
är lite surmule just nu för fick reda på att det ska SPÖ regna hela jävla
veckan som vi ska åka!! åh vad arg jag är nu. varför ska det vara piss
väder nu varje dag är vi är där?! jag hade räknat med en bränna,
men jag kommer vara lika jävla ful och vit som jag är just nu när jag kommer
hem igen, åh vad arg jag är. sen är jag så arg på mitt utseende,
hatar mitt hår just nu, DET ÄR SÅ JÄVLA FULT. allvarligt färgen?
den är helt konstig, sen är det helt slickat och tråkigt och fult.
hängande, ful mörk färg, helt kritvit i fejset osv.. hatar mitt utseende
just nu så jäkla fult är det. vill få massa färg, ljusa slingor osv!
ÅH arg jag är nu på värdet där, känns ens inte som att det är värt att ta
med badkläder eller något nu?! haha klart de åker med men endå,
det ska bli skönt att i överhuvudtaget komma härifrån kan jag säga! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0