rajrajraaaj

har varit hemma idag också, känner mig piggare men var hemma och vila
idag också endå hehe.. min dag har bestått av: mat,dator och pluggat.
och pluggandet ska jag återgå till alldeles strax hade jag tänkt mig!
inge kul alls men måste, ska försöka få vg på kemin för jag måste höja
mig där, har bara g och vill få högre betyg nu till sommaren så jag kommer in
på det jag vill, för det är ju så jäkla höga betyg, blir så sur på det!!
haha sen har jag engelska prov imorgon också, hoppas det går bra.
måste öva ännu mera på det för det är vissa saker jag inte förstår..
ajaa ett till tråkigt inlägg men vet faktiskt inte vad jag ska blogga om.
sen behöver jag verkligen duscha känner jag, så jävla ofräsch är jag just nu.
mitt hår=blä. ingen får se mig såhär verkligen! tur att jag sitter insnöad på landet HAHA
iallafall, hade tänkt att träffa johanna idag så hon kunde få sin "present" av mig,
jag köpte något till henne när jag var på gran canaria haha men vi kan inte komma
till varandra för det är ingen som har plogat mellan våran väg och det är typ hur hög
snö som helst haha! så om någon vill något för den komma till mig!
JAG KOMMER INGEN ANNAN STANS! haha känner mig osocial och mobbad.
iallafall jag snor ett test av linn som jag såg på hennes blogg, jag har så tråkigt just nu.

 

Namn- Linda

Jag bor- roliga hova hahaaaaaa

Kroppsdel jag har mest nytta av- hjärnan

Kroppsdel jag tycker bäst om- hm, vet inte

Detta djur är jag lik- bäver,myra oså DOCK är det inte jag som kommit på dom xD

Den här färgen är jag- vit och svart

Jag har kysst- A,  0-10  B, 11-20  C 21-30 D- slampa

Jag är homo/ ej homo

Person jag alltid kommer vara kär i. - johnny depp<3 HAHA

Han/hon krossade mitt hjärta. MEEEEEEEN JAG HATAR DET DÄR FJOLLSNACKET


På min fritid- friends and the computer

Men vill- eh jag vet inte? att det händer mer saker på fritiden kanske? i don't know

Min bästa ovana- jag brukar oftast skratta! :D

Min värsta ovana- bita på naglarna

Jag blir förbannad på- mkt

4 favoriter, film: twilight,new moon,pirates of the carribean,taken
böcker: stephenie meyers böcker.. dock inte läst alla men dom kmr säkert vara bra allihopa!

Dehär skulle jag inte ens göra för en miljon-  beror på vad man syftar på?

När ingen ser mig- dansar jag galet och sjunger skit högt HAHA

Mitt bästa party-trick- har inget party-trick?

Bästa tekniska uppfinningen- telefonen och datorn mayby?

 
pest eller kolera, Levande begravd/ levande kremerad- inget utav dom


Dehär brottet har jag begått- snott ett tuggumi när jag var jätte liten? HAHA



Favoritställning- vet inte?

Gruppsex, A Jatack   B Nej  C Ja tack


Jag har haft sexuella fantasier om det egna könet- nej

Beskriv dem-

Har du haft sexuella fantasier om vänners föräldrar och syskon- neej xD

beskriv dem-

Jag har betalat för sex- nej

Antal one night stands du haft- 0

Politiker jag älskar- ingen

 
haha lägger upp en bild som är över ett år gammal! =)
tider det är alltså

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0