sömndag

vaknade vid halv tio idag.. känner mig riktigt duktig att jag kom upp i en bra tid!
har precis kollat reprisen av melodifestivalen lite med mamma.. haha höjdpunkten
är ju lätt Dolph Lundgren haha, men har hört att han bara ska vara med första gången
sen inget mer! jag hade hoppats på lite mera gånger men men, melodifestivalen nu för tiden
nahe inte så mycket att hurra för. iallafall, igår hade jag och helen skit trevligt,
efter två hyrda filmer, fullt med godis,chips,dipp,cocacola så låg vi helt uppstoppade och trötta..
trodde nästan att jag skulle somna ett tag där i soffan haha! men vi gick och la oss och jag
tittade lite på tv, sen somnade jag med tarzan vid min sida.
idag blir det väll en seg dag, götta sig med massa igen och bara ta det lugnt!




det jag tycker är häftigast med dolph lungren är att han spelar ivan drago i
fjärde rocky balboa filmen med sylvester stallone!! as häftig ju.
vill också bli sådär känd och spela med skit stora skådespelare utomlands.. hahahha
man kan ju alltid drömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0