tisdag

okej nu är det såhär, jag har typ ingenting att blogga om och jag känner
att jag har brist på fantasin just nu, tog aldrig något kort på outfit för jag
orkade inte.. men jag var helsvart iallafall haha!
hade första nationella i svenskan idag, gick la mellan.. tycker det är typ
komplicerade frågor och allt ;s men jaja, gjorde så gott jag kunde!
första avklarat sen nästa bild på torsdag och då ska man tydligen sitta
i nästan tre timmar!! jäkla uppsats eller något, blir att ta med mig en liten
cocacola och något gott till tror jag allt och nu skiter vi i mitt nyårslöfte som
jag har gjort typ hela tiden?! HAHA ingen idé att skaffa något jäkla löfte.
jaja iallafall, nu sitter jag här och bara tar det lugnt. har ont i huvudet och har
lust att gömma mig under täcket eller något för är så jävla trött på allt.
får se om det blir ngt mer inlägg eller om jag bara ska vara tråkig,
får se om fantasin hittar till mig. anyway vi hörs när vi hörs

denna hårfärg skulle jag vilja ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0