tisdag...

fick sluta tidigare idag så hann med en halv tre buss hem, skönt.
var hemma vid lite efter tre där typ så tog jag en macka och övade
franska sen tvättade jag bort sminket.. haha strax kommer mamma hem
och då blir det väll mat sen kanske jag ska glo igenom lite franska igen och
sedan blir det duschen =) min dag har varit bra, bara halv seg på morgnen haha
imorgon är det en lång dag som jag inte alls är sugen på, känner mig inte alls
pigg för den eller det gör jag aldrig men nu känner jag exta bara "nej"
vi har ju kemi i 80 minuter och so i 80 minuter också så kanske därför jag e så anti..
hahaha nej men nu slänger jag upp min outfit så hörs vi. puss




var helsvart och tråkig idag men svart är snyggt och kan aldrig vara fel typ.
ser dock ut som en 5 åring på bilden +vet inte vad jag gör för apmin.

skor- scorett
tights- bik bok
tröja- cubus
linne- gina tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0