torsdag

jahapp, då har torsdagen gått då.. imorgon är det fredag sen äntligen helg, skönt.
engelska provet gick la bra. nu har jag övat franska och kemi lite sen ska jag strax
in i duschen men vill inte det för all skinn bara åker bort, så jäkla hemskt är det!!
känner mig som en orm som ömsar skinn, typ byter sitt skinn.. :(
och sen är jag sugen på att baka en riktigt god kladdkaka, funderar på att göra det
innan jag går in i duschen.. aja vi hörs!




inget smink idag heller, så ser rätt så trött ut hehe
körde på en kofta som jag köpte för ett år sen.. har aldrig direkt använt den,
kanske 2-4 gånger, så rotade fram den nu och tyckte den var skit varm
och mysigt, den kommer från gina =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0