vet ej vad jag ska skriva här


bara helen som fattar bilden HAHA alltså fy fan vad jag vill tillbaka, fick skrattanfall varenda jävla dag
och här? hur jävla kul är det eller? usch mår inge bra av att vara här känns det som :s är på emohumör

hemma från skolan idag, är inte alls pigg.. känner mig hängig och så vidare.
blir en hemma dag med datorn och massa plugg, för jag behöver verkligen plugga
och inte sitta här som jag gör just nu men kände att jag bara var tvugen att glo runt.
all min lilla brunhet som jag har börjar gå ner :( så hemskt är det!
jag kan inte fatta att jag kan känna såhär? jag vill så jävla mycket tillbaka och
det beror inte bara på värmen utan alla andra man träffa där :o
jag är så jävla trött på allt här.. nej nu måste jag plugga och drömma mig
vidare att sticka härifrån för evigt typ :) bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0