yes, precis.

ah, söndag och vi vet ju alla vad det innebär haha
vill ha helg.. så jäkla tråkigt med ny skolvecka.
har ju matte och kemiprov inprickat i veckan iallafall vad jag vet..
blir nog en franska läxa och säkert något annat roligt.
aja bara att bita ihop, imorgon är det trotts allt första mars sen
bara vi kommer in i april så drar tiden iväg!
idag blir det att käka pizza, mums tobbes special, ser fram emot det.
sen får jag se vad som händer, blir bara att ta det lugnt och glo
lite på kemiprovet, vilket jag sagt hela dagen men har fortfarande
inte gjort det så får la se hur det blir med det hehe
vi hörs


bilden tagen i maj, 09.
yey om ungefär 3 månader har jag
ljusare hår igen!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0