11.21

god morgon på er, eller förmiddag.. vet inte vad jag ska säga av dom.
idag är det fredag, känns jätte skönt med helg på något sätt även fast man typ
har haft helg jätte länge haha! ikväll blir det att käka kräftor, ska bli riktigt gött!
vet inte riktigt vad som händer senare men får väll se.. allt är så jäkla sent på sistone.
haha igår rensade jag lite i tre lådor jag har och som jag aldrig tittar i och har inte gjort
på typ skit länge! kan inte fatta att allt legat kvar där hahaha, tänkte dela med mig lite
av vad jag hittade, vet inte så mycket mer jag ska blogga om för tillfället, annars blir det bara
ett litet inlägg med bara skriv sen ingen bild eller något? hahaha så nu kommer det upp lite
gammla saker som jag älskade när jag var liten:




hittade lite brev, haha skit kul att läsa! växlade ju lite brev med typ
schillen som bor bara en liten bit brevid mig? hahaha, även sandra
med men hon bor ens inte i sverige längre, har typ 100 brev till någonstans
tror jag. haha skit kul att läsa!



stickers album hade jag två styckna, haha fan vad jag älskade stickers
när jag var yngre! hittade även en bok jag har skrivit "lindas bok"
haha vi ska nog dock inte prata om inehållet på den boken HAHA



massa dagböcker skrev jag också.. nöjde mig aldrig riktigt med en sån
har hur många som helst haha, skit kul att spara dom och läsa dom när
man blir ännu äldre.. haha shit alltså. redan nu tyckte jag det var as kul att
se vad jag hade skrivit.



denna lurviga bok glömmer jag aldrig!! helen skrev alltid massa uppgifter
i den till mig, typ "förstora siffran" så var det en 5 ex. HAHA så jäkla roliga
uppgifter och ah, herregud skit kul att titta i.



sjukt att jag har kvar alla dessa saker, dom har legat ner tryckta i mina lådor
så jag har aldrig direkt tänkt på vad som egentligen ligger i dom.
självklart ska jag spara allt, minnen för livet ju?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0