älgen förföljer mig

har glömt att berätta..
idag när jag åkte bussen så åker vi ju vid skogen, tittar ut genom fönstret
SÅ STÅR DET EN AS STOR ÄLG PRECIS DÄR VID VÄGEN!
såg hur den tittade på mig.. säkert mördar älgen, NU FÖRFÖLJER DEN MIG TILL OCH MED
TILL SKOLAN! detta måste ta ett stopp.. funderar på att ansöka besöksförbud oså!
nej nu skojar jag lite =) men dock inte om att jag såg den stora älgen (mördar älgen)
haha shit vad roligt jag kan ha det om denna älg.
anyway vi hörs nog lite mer imorgon, eller ja blir nog inte så mycket bloggning
imorgon heller, blir nog något litet inlägg snabbt mellan skolan och när jag kommer
hem innan jag ska åka! =) men det blir nog mycket bloggning på lördag tror jag.
nu är jag riktigt trött, ska föna håret, titta lite extra på franskan (eller ja vilket jag säkert
endå inte kommer göra) sen så ska jag gosa ner mig i sängen och titta tv sen blir det att sova,
måste ju orka med imorgondagen när det både är prov och fler saker! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0