är hemma

hola på er! (eller stavas det så?)
jag och ronja gjorde inte direkt så himla mycket igår..allt var segt men
det finns ju inte direkt så mycket att göra på en kall,snöig,mörk söndagskväll..
menmen, vi tog det lugnt. datorn,käka massa gott saker,glodde tv,snacka osv.
mamma hämtade mig lite efter tolv, handlade sen i hova ett tag och nu
är jag hemma.. eller ja har varit hemma ett bra tag.
idag ska jag nog bara ta det lugnt för finns ingenting annat direkt att göra?
men känner för att ta det lugnt också så att.
ska strax käka pommes och lövbiff! riktigt gött, sen har jag köpt mango och gröna
sura äpplen<3 förresten, idag börjar mitt nyårslöfte!! ej dricka cocacola nu måndag till torsdag.
inte värsta saken men fyfan ser jag cocacola då dör jag.. jaja.



(väldigt, väldigt smutisg spegel)


kvällens ouftif från igår, dock blev bilden cp och suddig men det var nog
bara för kameran blev lite konstig vinklad.. blir så jäkla stora bilder också!!

tröja- gina tricot
linne-cubus
jeans-cheap monday




vet inte vad jag gör på andra bilden men. kvällen var bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh fan sista bilden, ser ganska flöööööööötig ut va! ;)

haha tack för kvällen :)<3

2010-01-04 @ 15:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0