blev förvånad!



haha blev skit förvånad, läste i frida tidningen precis att han som spelar jackson
ni vet i hanna montanha (eller hur det nu stavas) serien, han är 32 år! :o
jag blev jätte chokad.. han ser inte ut som 32 år, vet inte om ni redan visste om det men, inte jag iallafall..
aja fick en till kommentar av "anonym". som sagt, för det första vågar den ens inte stå
för vem den är. tycker det är smått roligt. skriver att den
"ser ner på personer som tror att dom kommer bli enorma bloggerskor"
bara så alla vet så bloggar inte jag för att jag vill bli en känd bloggerska, aldrig i hela mitt
liv skulle jag vilja bli det, jag satsar på en annan bra karriär istället, jag bloggar bara för
att det är kul. men det är så det tyvärr är, bloggandet har blivit något väldigt,
ja jag vet inte status eller något kanske? jag blir faktiskt riktigt irriterad..
måste skriva såna där skit saker. så nästa gång denna anonyma personen vill säga något,
som är riktigt moget och vara mogen själv kan den för det första skriva vem det är och inte vara anonym.
kanske kolla upp ipadressen också, för jag blir så jävla förbannad på såna där jävla, ok jag ska inte säga det.
fattar itne riktigt ens varför jag svarar tillbaka, men kom på. jag sitter inte här och håller käften
medans en annan sitter och slänger skit på mig.
antaligen någon som vet vem jag är, eftersom den går tillbaka och tittar och kommenterar tillbaka.
jag ska tala om för denna mogna anonyma människan att det finns jävligt många här i sverige som
bloggar och som lägger upp om sina HAHA gina tricot kläder osv..
sen säger du också att "ingen bryr sig om dina jävla jeansleggings,
det finns fler som har inte bara du som har det" HAHA alltså har jag någonsin sagt att
"ja jag har bara jeansleggings, ingen annan har det"
jag vet faktiskt inte vad problemet människan har.
för när man skriver så är det verkligen avendsjuka..det ser man direkt.
och vad jag vet tror jag inte jag har varit elak eller taskig mot någon speciell person?
tycker bara det är lite synd att det är vissa som måste kommentera sådär.
jaja iallfall, haha detta måste vara väldigt mycket underhållning för er andra xD
HAHA! snacka om att göra bort sig.. hihi
aja iallafall tillbaka till saker som är positiva och inte syftar på omogna personer som kommenterar skit:
det är bara några dagar kvar på lovet.. tycker det är väldigt tråkigt att det ska börja igen..
kommer ju bli fullt med prov och skit nu, sätter väll igång direkt. men sommaren smyger sig ju endå
närmare iallafall! och det känns bra.
vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: beckafis

Jag tycker iaf om att läsa om dina gröna äpplen, dina kläder och allt annat du skriver om. :D

2010-01-07 @ 20:59:16
URL: http://beckatropp.blogg.se/
Postat av: linda

hihi taack! :D ja, det är lite synd att endel ska vara så jävla elaka.. man behöver inte läsa i överhuvudtaget, men det roligaste är att det är bara någon random som klickat in och börjat hålla på och tjafsa, fattar dock inte vitsen men aja! =)

2010-01-08 @ 11:00:22
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul att vara 32 och spela en tonåring? Han ser ut som högst 25 i alla fall! men jag skulle gissa på 20? xD HAHA! <3

2010-01-10 @ 07:56:26
Postat av: linda

haha ja eller hur! 32 år.. sista jag skulle gissa på iallafall! :D

2010-01-10 @ 11:46:41
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0