blev som det blev

blev inte som det skulle blivit ikväll... just nu är jag på typ inte så jätte bra humör men
hoppas att det förbättras för det är fan fredag.
jag är seg så jag kommer bara vara hemma idag, käka god mat, umgås med syster osv.
imorgon blir det däremot riktigt kul! då jävlar. kommer sitta jävligt bra.
nu ska jag bara ta det lugnt, ta mig ett till cocacola glas, tvätta bort mitt smink och bara mysa.
jag känner mig så jäkla seg och vill bara gömma mig under täcket typ.
aja, kommer iallafall en bild på min outfit idag.



var tvungen att stryka över för var barfota och det är inte så mega fräscht.
förstör typ hela bilden men orkar verkligen inte bry mig just nu.

körde med t-shirt som jag vet i fan vart den kommer ifrån?
tights från bikbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0