blogg seg typ

idag känner jag för att jag inte har så jätte mycket att blogga om,
så vet inte om det kommer upp något mer eller ja så mycket idag haha.
jag har ingenting att direkt skriva om, tog aldrig kort på min outfit idag.
men kanske kommer något mer blogginlägg ikväll, får se.
jag och helen gjorde taco förut, blev skit gott hihi (fast halv tråkig utan min
cocacola men ja) så nu är jag proppmätt och känner nu att jag börjar bli seg.
skoldagen var faktiskt rätt så okej även fast jag hatar tisdagar och man får stå
ute i minus grader jätte länge och vänta på buss helvetet..
aja, har förövrigt bara övat lite till franska, kan den typ redan och vi har den
på fredag. imorgon väntas en lång lång lååång skoldag fullproppat schema
och nästan inga raster, så att ja bara att ladda haha.
vi hörs kanske senare med något trevligare blogginlägg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0