Coming out your mouth with your blah blah

hallu på er. jag har gått i skolan hela dagen och när jag kom hem blev
det övning på engelska läxa och franskaprov.
mitt i alltihopa så släcktes hela huset när för det gick en propp och jag var
själv hemma!! HAHA fick halv damp eftersom jag satt och övade franskan,
tänkte typ att mördar älgen hade gjort något och sedan skulle den hoppa på mig.
nej nu skojar jag bara ;) haha men mamma kom precis så hon fick fixa det.
har precis duschat, när jag precis masserat in shampo i håret slutar vattnet fungera :)
FICK JAG DAMP DÅ MED?!?! HAHA som tur var va mamma hemma, annars hade jag dött.
men nu sitter jag iallafall här, känner mig fräsch osv.
ikväll blir det tv och sova, orkar ingenting annat.



tröjan kommer från bik bok.
körde med att par gina jeans till det också.




när jag kom hem tog jag lite ego bilder på mig själv och visade min
finaste sida också :) visar även hur roligt det var i skolan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0