trött

har kommit hem nu, igår gick det bra hos ronja.
nat och alexander kom ett tag och var lite sociala med oss, fina grejer det.
hade problem att somna inatt och vet fan inte varför för vi la ju oss inte direkt tidigt.
och sjukt jobbigt att komma upp ur sängen i morse, sega som två styckna sniglar typ.
hade kunnat sovit längre för vi fixade oss ovanligt fort haha! så kan det gå.
jobbig skoldag, kom hem och var inte på världens bästa humör.
vet inte varför men allting är typ irriterande idag, små saker, minsta lilla.
jaja, sorry för dåliga uppdateringen, blir nog inte så jätte mycket idag heller..
men nu matas det på med massa musik, känns så mysigt att lyssna på det just nu.
men vi hörs, kram.



mina två outfits nu tis-ons.  inget märkvärdigt men som har sagt,
jag har verkligen ingen fantasi när det gäller kläder haha.


lite av inköpningen vi gjorde igår.
och ja jag vet jag bryter mitt nyårslöfte, ska ju inte dircka någon cocacola
på vardagar
men jag orkade verkligen inte bry mig. man kunde köpa
2 styckna 1,5 liters cocacola så fick man 4 glas cocacolor på köpet så wtf.
ingen go taco utan cocacola!! hehee



klart! =)  det satt riktigt fint det där alltså haha, ont i magen!
fast nu när man ser det igen så vill man bara proppa i sig allt igen..


trevliga ponkar det där ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0