duschad, nu annat fix.

nu har jag precis duschat klart, feting najs.
nu känner jag mig fräsch och ren! hahaha
känns sådär halv dant att jag duschat också för jag ska ju
käka kräftor senare ikväll... och fy fan vad jag kommer lukta
kräfta om händerna, även om allt annat känns det som.
var det värt att duscha? ja, det vare nog.. för ni skulle ramlat baklänges
om ni såg mig, hahaha skämta! men iallafall, nu är jag ren och
fräsch sen får jag väll gå runt och lukta kräfta.. hahaha
nu ska jag föna håret och fixa mig lite hade jag tänkt mig, funderar på
att sminka mig lite och bli ännu fräschare.. det blir bra det.
senare blir det kräftor som jag tjatat om mycket nu haha och sen blir det
att sova på bygget med helen och becka  (prutten och fisen) dom skulle hyra
film så vi får se, antagligen en skräck film, får se om jag vågar titta på den!
är ju så töntig med det där, så blir det väll guitar hero, massa prat osv.
käka godsaker iallafall jag!




undra om någon av er gillar kräftor? endel hatar verkligen kräftor,
vet faktiskt inte varför för det är ju så jäkla gött!
men alla tycker olika som ex, jag hatar spagetti och köttfärsås. blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0