fikat

hej på er =) har precis fikat och mumsat i mig en bit kärleksmums eller vad fan dom heter?
blev rätt så stora bitar uppskärda så delade två på en haha.
så nu är jag riktigt mätt för såna där är så jäkla mastiga.
förövrigt har jag idag bara övat min sångröst (hehe) på bygget ett bra tag haha.
nu sitter jag här och bara tar det lugnt och tittar runt lite.
ikväll blir det fest, Daniel fyllde ju hela 18 år igår så han ska ha arton års fest idag!
så det blir riktigt bra tror jag allt hahaha,
ska slå en pling till johanna snart och höra lite om dagen.
snart ska jag gå in i duschen för ska fixa mitt hår sen,
så det måste vara torrt och det tar ju ett tag innan mitt hår blir riktigt HELT torrt,
även fast jag fönar det haha.
vet iallafall hur sminket och håret ska vara ikväll,
dock kläderna är jag osäker på så måste
gå till gaderoben och försöka rota fram något snyggt hehe..
vi hörs senare. kraam




en halv såndär bit ligger i min mage nu!!! möms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0