fix

nu tänkte jag börja fixa mig lite smått, jag är ju sån som fixar mig typ skit snabbt!
haha eller ja om man räknar bort mitt hår, ska jag locka det tar det riktigt lång tid
men om man bara tänker på smink och kläder osv.. hade lite problem med kläderna
vad jag skulle ta men nu tillslut så fixade jag det! =) så det blir säkert jätte bra.
håret ska nog bara få lite volym sen inget mer tror jag, hinner ingenting annat direkt
och orkar inte heller göra något med det så att ja det blir bra.
åker härifrån om en timme och en kvart typ, alltså klockan sex.
ikväll kommer det bli t o p p e n !




haha bara för jag är på sånt humör så slänger jag upp en skit ful bild
(på mig) sen en fin bild på johanna! :D har lite sådär bildbrist så får
la bjuda på denna då.. hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0