fixat och donat, har ju inget annat för mig?

har precis städat iordning min hylla och sen en liten hylla där jag har lite
smink osv på.. känns mycket fräschare nu när det är allt har blivit rent,
torkat bort all damm (hehe) och rensat ut lite osv.. bara att jag har så svårt
att slänga vissa saker, känner typ att jag MÅSTE behålla allt.. haha men lite försvann
endå, kändes skönt. behövdes verkligen inte.
om ett tag tänkte jag sticka in i duschen, måste verkligen fräscha upp mig, så jävla oren
är jag just nu och känner mig så äcklig hahaha! helen är i duschen så får väll
vänta ett tag till.. jag ska nog vara med henne och becka sen, ska bli kul.
tur att man har en sån snäll syster som låter en vara med och att hon har en sån
snäll kompis också!! =) tur det.. vill ju inte bli mobbad, haha nej men endå.
har käkat en korv idag, dock inget grönt äpple men det kommer jag nog göra snart! ;)
haha imorgon kanske eller på söndag hihi, jag meddelar er på dirren om jag käkat ett!!
kommer lite bilder från städningen:



hihi städade lite och tog fram dessa. snart ligger new moon filmen
där också och även tredje boken i stephenie meyers serie mohaha



aw hittade söta små stämplar!! ni vet man skruvar där nere sen kan
man trycka så blir det bild på själva djuret! HAHA var bara tvungen
att spara dom, tycker dom är så jäkla söta.. dock fungerade inte
en av dom men det bryr jag mig inte om.




(ni får stå ut med hur jag tar bilderna haha blev lite ah.. venne)



har inte så jätte mycket smycken, har aldrig direkt varit för smycken,
typ halsband,ringar,armband osv.. så har aldrig direkt köpt något, men
just nu tycker jag det är skit snyggt med armband! halsband har jag nog
lite svårt för.. vet inte varför men gillar inte att ha på mig det.
kommer nog köpa lite armband då och då när jag shoppar, blir det lite mer
i samlingen! haha



proppat ner smink som jag brukar använda i vad heter det? nässeser,
ursäkta min hemska stavning vet i tusan hur det stavas!
använder ju inte allt som ligger i den men.. ni får också stå ut med bilden!



har pimpat min cpspelare (ok mobba mig inte, alla värsta skör vafan hetere?
spotify? ah eller vare nu fan e och kör på värsta, visst jag spelar med på
min dator idag på GAMLA LIMEWIRE som typ ej funkar för har inte uppdaterat
den på as länge.. så ja jag kör med mina skivor ibland i den dära saken,
riktigt bra faktiskt.. tycker också den är snygg nu sen jag pimpade "rock"
på den! ;) haha och bilden är ju tagen som den är, jag har tyvärr inte hittat
alla installeringar på den där jäkla nya kameran men får sätta mig ner någon
dag och titta runt.. så svårt ska det inte vara.. hoppas jag.. hahaha men ni
får nöja er med denna kvalitén än så länge, man ser ju faktiskt att det står
rock så det så!  hahaha






hittade mina två kilklack skor (tror jag dom heter?..) som inte har
används på ett bra tag.. haha fasen vad jag längtar efter att kunna
avända dom nu ute i värmen!! så jävla trött på äckel varma jävla
snöskor.. blä



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0