förmiddag

god förmiddag på er =)  igår var det bra! blev ju festen för daniel som fyllde 18 år.
tog lite bilder men tyvärr inte så jätte mycket, blir inte så att jag springer runt med
kameran i högsta hugg längre som jag alltid gjorde förut när jag var tretton.. haha!
men iallafall, jag försökte lite och fick lite bilder, helen tog massa bilder så jag kan
nog säkert få några av henne sen också!
kom hem ungefär vid två igår och var jätte trött hihi.
jag och helen tog lite kvälls käk och sedan blev det att gosa ner sig 
i sängen direkt med tarzan också såklart!
idag vaknade jag vid tio, eller jag ställde klockan men måste komma upp i en rätt
så bra tid iallafall eftersom helvetet börjar imorgon, ååh vad jobbigt vill verkligen inte!!
kan det inte bara vara några dagar helg till tack?
iallafall, ikväll ska jag nog bara ta det lugnt. jag ska moffa mig med massa godis,
dricka cocacola osv, helt enkelt en riktig fet dag tänkte jag, eftersom det är
skola imorgon så förtjänar man lite extra idag! ;) hahaha
bilder kommer upp alldeles strax, eller ja dom bilderna som blev!
langar en bild på mig sålänge som jag såg ut igår.  =)



"i have a dirty mirror, i have a dirty mirror, i have a dirty mirror"

Kommentarer
Postat av: helen

Du menar MIN spegel! ;)

2010-01-17 @ 12:05:35
URL: http://helenspjuth.blogg.se/
Postat av: linda

visste att du skulle srkiva så xd

2010-01-17 @ 12:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0