gårdagen

kände mig lite piggare igår så jag åkte in till robin där ronja var sen lukas och wille också.
orkade inte sitta hemma höll på och få damp om jag ska vara allvarlig,
typ smått adhd typ.. jag var själv HELA dagen igår från nio till typ fyra eller något?
jag gick och pratade med djuren hela dagen iallafall så jag tänkte,
äsch nu drar jag in. johanna hängde med också så vi var där, sen drog vi till pizzan
där endel käkade sen kom det fler och fler folk till robin, vi glodde blade 2 HAHA
alltså wtf? sämst film och överdriven. säger som johanna: hatar överdrivna filmer,
eller inte typ för att alla filmer är överdrivna *film är film* men såna som är EXTREMA!
men det var en trevlig kväll iallafall =)
tog lite kort innan jag drog ut igår, alltså jag fastnade verkligen inte på bild,
gör det aldrig längre ser ju ut som en schimpans typ hela tiden.



linne: h&m
kort jacka: gina tricot
jeans: cheap monday
örhängden: ingen aning? haha


ah, här har vi ett exempel.. HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0