god morgon på er

god morgon :)
blev hemma från skolan idag, mådde inte speciellt bra igår för hade världens huvudvärk
och just nu är jag väldigt trött och har ont i huvudet än.. känns som jag typ fått en tegelsten i huvudet.
så tänkte, nej jag stannar hemma idag från skolan och bara tar det lugnt för vet ju precis
hur alla brukar vara på fredagar: galna. haha! nej men alla är ju så glada över att det är fredag
och äntligen helg så alla är ju helt, ah vet i fan men det är skrikitgt iallafall,
och jag kommer bara då sitta där och störa mig så var lika bra att vara hemma och ta det lugnt idag.
vi hörs =)


min frukost idag framrför disney channel! (dock blev man föööööör
mätt och det var playhouse på disney haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0