got ya





hm, jag har fasen lite halv skills endå.
gissar att denna mogna anonyma kommenterar från skövde? :)
bor typ mellan henrik gjutares gata och helenius gatan?
har spårat upp ipadressen och ledde mig till skövde, flera gånger om så måste ju vara rätt..
HAHA så allvarligt, en omogen jävel sitter i en typ lägenhet? (HAHA) och kommenterar
skit på min blogg i skövde? alltså uweh, kan se den där fjortisen sitta där helt missnöjd
och bara "måste kommentera på andra, skit skit skit åååh"
herregud, fortsätter du söker jag upp dig ännu mer och får reda på vart exakt du bor.
för helvete heller att du sitter här och trycker ner mig.
och om du nu skriver " det där är fel, man kan inte lita på såna där " sket jag i det eller,
söker upp dig hur iallafall, men det står min ipadress och vart den är lokaliserad,
så sorry ;)
ni ser ju också att ipadresserna är precis likadana, inget jag hittat på.
herregud en gris en ko, en skövde bo. (inte menat till dig johanna, du är bäst och den bästa som
bor i skövde pluttan, ta inte åt dig och inte dom du känner heller där som bor hos dig<3)

Kommentarer
Postat av: dana jansson

men omg! om din blogg är så jävla kass vad fan gör han/hon inne på den då?

Jag tycker att den är bra (bara några få bloggar som faktiskt går att läsa) kul att se vad hon gillar?

omogna & avundsjuka människor!

GÅ INTE IN PÅ LINDAS BLOGG OM DEN ÄR SÅ KASS!

men låt oss andra läsa den (: <3

2010-01-10 @ 07:52:05
Postat av: linda

haha ja det jag menar, sen tror jag också det är någpn random, alltså eftersom jag inte direkt känner någon från skövde? ja och liksom den personen var alltså inne på min blogg en gång och gick igenom lite snabbt sen skrev den massa skit om min blogg höh? lite konstigt när den kanske läst den i högst 5 min.. blev så jäkla irriterad!

haha och tack dana! =) <3

2010-01-10 @ 11:45:43
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0