hahaha



haha naw, tittade på en kommentar jag fick. det där tog riktigt hårt!
för det första: ungefär alla bloggare lägger upp sina kläder som dom fått
och också deras "outfit" för det andra, om jag borde skaffa mig ett liv, att du inte
bryr dig om jag nyss åt ett stort grönt jävla äpple, varför läser du i överhuvudtaget?
och ja om mina ginatricot kläder: jag har lite andra kläder också ;);)
du kanske glömde och säga dom?
och sen om jag inte ska blogga i överhuvudtaget? jag blogger hur mycket jag vill,
tyvärr varken om du gillar det eller inte haha.
sen att jag är kenzawhannabe, det behöver inte vara något dåligt.
sen undrar jag vad det är jag härmar henne om hela tiden?
visst jag har varit lite härmig efter kenza men haha man borde se det som en bra sak.
jag har kenza som förebild i "bloggvärlden"  och om du nu gillar kenza
så borde du se det som en bra sa.
haha herregud: avendsjuka.
så jävla omoget och töngt, tur att inte jag behöver hålla på sådär för att känna att man mår bra!
antingen är det bara någon random som klickade in här och var tvungen att trycka in någon kommentar
haha eller så är det någon jag känner, eller ja någon som vet vem jag är iallafall.
men har ju fortfarande ipadressen så det är lugnt för mig! ;)

1. jag kommer fortsätta blogga (ÅÅÅH DET KÄNNS JÄVLA GÖTT ALLTSÅ!!!!!!!!! :DDDD)
2.jag kommer fortsätta lägga upp mina ginatricot kläder som alla andra har (som om jag inte redan visste att
typ alla andra hade ginatrciot kläder, världens jävla jobbigaste butik egentligen för alla har samma)
3.kommer skriva mkt om mina gröna stora äpplen<3 (för jag skriver vad jag vill om)
4.om jag tycker om något kenza har, härmar jag henne. samma med när kenza och kissie köpte såna där stora jävla platå skor, hur många köpte inte det efter dom? dom var slutsålda t.o.m på vissa ställen.
så ja, jag härmar henne hur fan mycket jag vill! :D
sen vem är det som ska skaffa ett liv egentligen? du eller jag? :) du som sitter och kommenterar skit för att må
bättre själv (ha ett bättre liv) eller jag som bara sitter och bloggar, har redan ett jävligt bra liv som jag är så
jävla nöjd med! och det känns så himla härligt, behöver inte kommentera skit på andra personer för att känna
mig lite bättre, stackars människa!


så kyss min jävla röv, avendsjuka jävel :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är grejen med att lägga upp bilder på din outfit om alla redan har dem? Alla har redan jeansleggings och bryr sig inte om du har det? Och om du vill att din blogg ska bli så jävla framgångsrik så kan du ju faktiskt lära dig att stava också. Och nej, detta kallas inte avundsjuka. Jag ser ner på människor som dig som tror du kommer bli nån enorm bloggerska med stavfel och gina tricot-kläder! KÖR UPP DITT GRÖNA JÄVLA ÄPPLE I RÖVEN. Tack för mig.

2010-01-07 @ 12:52:10
Postat av: linda

HAHAHAHA! men herregud, antagligen någon som vet men jag är.. blir lite full i garv, har aldrig sagt att jag ska bli en enorm bloggerska? nämn någon gång jag skrivit eller sagt det.

du vet jag behöver inte blogga för att jag vill bli känd, jag bloggar för att det är kul och man har något att göra. vad är ditt problem egentligen?

funderar fan på att söka upp ipadressen.

nej jag ska köra upp mitt gröna jävla äpple i munnen för det är så gott!! :D

herregud tycker synd om dig.

har jag sagt att bara jag har jeansleggings?

omg säger jag bara, verkligen avendsjuka sen får jag stava precis som jag vill..

avendsjuka avendsjuka avendsjuka, fattar ens inte varför jag lägger ner min tid på dig, omogen misslyckade avendsjuka jävel. herrejävlar alltså xD

2010-01-07 @ 13:44:07
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/
Postat av: Veronika

Usch, att dom inte kan skaffa sig ett eget liv..?

Stå på dig Linda :)

/Veronika Johansson

2010-01-08 @ 20:55:13
URL: http://veronikajohansson.blogg.se/
Postat av: linda

jo eller hur haha! "anonym" säger att jag ska skaffa mig ett liv, men man undrar ju vem som egentligen ska det?

haha ja det ska jag allt! =)

2010-01-09 @ 12:30:34
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0