hemma

nu är jag hemma från skövde :) var en toppen bra söndag idag tycker jag,
först vakna upp i bra tid och vara jätte pigg sedan käka en stor god frukost med
mormor pappa helen och mamma. sedan fixa sig och åka iväg till skövde för
att titta lite i affärer och mysa, hade inte direkt tänkt att köpa något och vi gick därinne
jätte lite för det stängde ju snart, men jag hittade allt två saker iallafall!
käkade på mcDonalds gjorde jag också påvägen hem, riktigt gött.
nu ska jag bara ta det lugnt och ladda krafterna inför skolveckan som väntas,
ska ta mig massa godis som jag har och sedan hälla upp ett glas cocacola, känner mig
lite segis haha! att bara gå nån timme på stan tar verkligen på krafterna hihi.



kommer från dinsko och kostade 299:- var rea pris på dom,
tänkte efter jag köpte dom "nej nu kanske jag ångrar mig.."
men när jag testade dom nu igen när jag kom hem och gick runt i dom
ångrar jag mig inte för 5 öre! fasen vad lätta dom var att gå i och
jätte snygga är dom också, tycker verkligen om dom.



linnet kommer från gina tricot 99:-
jätte snyggt är det, för det är genomskinligt och så är det väldigt
stor rygg ibak osv, hade tänkt att använda den när jag på gran canaria
med bikinin under.



en stor maltesers påse och tio-pack snickers, mums nu jäklar ska det käkas!!
hahaha nej men fy fasen vad gott..


nu är det bara att invänta lite av sakerna som jag beställde på h&m också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0