igår



hej.. ser lite trött ut på bilden men ja, jag har blivit så jäkla seg på sistone
när lovet börja haha!
igår var det jätte kul att bowla, dock kom jag sist vilket jag redan visste HAHA
men iallafall, det var kul.. kör ju typ aldrig bowling så det var helt okej!
vi alla åkte hem till niklas sen och tittade på paradise hotel.
sen åkte vi hem, skulle egentligen spela lite monopol (stavning) på bygget
men gick inte så det blir väll någon annan gång! haha, jag tittade lite på
csi på tvn eller vad det nu var finns ju så jäkla mkt csi miami csi blabla
aja haha sen hoppade tarzan snuffen upp till mig sen sov vi ihop<3
hahaha sov som en stock.
bilder kommer strax upp! inte så många men jaja orka ha typ 500 bilder från
en bowlinghall.. hahaha
idag vet jag inget vad som händer? pappa kommer hem från jobbet, härligt har
saknat honom! jaja vi hörs.

Kommentarer
Postat av: svar

och mig träffade du! :) <3

2010-01-08 @ 22:59:53
URL: http://ssarahsliv.blogg.se/
Postat av: linda

ja det gjorde jag allt! :)<3

2010-01-09 @ 12:31:48
URL: http://memyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0