JÄÅSFJAHDJSASD INTERNET

jag vet, min bloggning men kan dock skylla på att hela mitt internet inte fungerade
alls igår, vet inte vad det var med det och fick typ damp och svor kanske typ, hela tiden?
haha iallafall, nu är det fixat fick hjälp av någon på mammas jobb haha!
så nu tänkte jag blogga lite =)
haha idag, händelserik dag kanske man kan säga, känns som det inte var min
dag men som man bäddar får man ligga, nej men jätte skönt att allt är fixat.
jag har bara övat franskaprov och engelska idag och käkat,
skiter i att duscha idag orkar inte så jag får köra på hästsvans imorgon hihi
tänkte strax ladda upp bilder från i lördags =)
var hos johanna först med sara och amanda sen drog vi hem till mig på
bygget då syster tog upp lite folk och vi firade wille som blev 18.



bjuder på en bild som togs i slutet av augusti eller i början av september haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0