jag får damp jag får damp

im sorry. dålig uppdatering i förrgår, igår och idag.
men idag har jag verkligen inte hunnit.
fick ett sms mot slutet av dagen i skolan utav mamma att jag skulle klippa
mig klockan fyra, blev rätt så glad för jag behövde verkligen klippa mig,
det börjar bli rätt så slitet. haha klippte inte av mig halva håret men toppade lite
som vanligt och tog bort det värsta haha. snackade även om en toning jag vill göra
i mitt hår, lite gyllenbrunt sådära, för är så jävla trött på min hårfärg nu så det inte är sant!
den är helt matt och tråkig, trivs inte alls bra i den.. så ja, får se det blir nog av snart
hoppas jag för blääää på min hårfärg.
iallafall, solade också medans syster klippte sig. hur skönt som helst verkligen,
var så skönt att lägga sig ner i värme och bara lyssna på musik och låt tankarna földa,
ett tag kändes det som att jag låg ute på stranden och stekte, var t.o.m nära på att
slummra till och jag som har svårt att somna på sådär eftermiddagar. haha!
riktigt skönt var det iallafall.
har käkat mat också och duschat, blir ingen outfit idag för hann verkligen inte.
imorgon får vi hoppas på mer bloggning? åh vad sur jag blir på mig själv haha.
och sen är jag så jävla sur, JAG KAN INTE LÄGGA UPP BILDER ÄN IDAG!!
det bara hackar sig och man kan inte trycka någonstans! jag måste lämna in min
dator så den fixas för fan, hoppas det går över för jag måste ju lägga upp bilder
på bloggen annars suger den ju. kul med massa jävla texter hela tiden.
nej vet ni vad, jag måste fixa detta!
vi hörs. (ska ha lite damp nu på min dator)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0