jag kände före :D

jag kom på en sak.
jag har alltid gillat johnny depp, han är den personen jag verkligen tycker är så jävla snygg.
men många brukar alltid säga "men usch en jävla gammal gubbe ju?" men och haha?
han har varit en sexsymbol hur jävla länge som helst och kommer fan alltid va.
tänk bara när han var ung? man är ju fan konstig om man tycker han inte var snygg då,
eller okej alla har olika smaker men endå. jag tycker johnny depp är sjukt snygg och det kommer
jag alltid tycka, även fast han blir gammlare och gammlare för varje dag som går.
det är bara så sjukt kul att höra att men åh han är ju en jävla gammal gubbe.
so what ?  haha fortfarande snygg och min.





... och fattar inte flickfavoriterna nu för tiden? alltså förlåt för massa påhopp på dessa killar
som nu "ser bra ut" men vafan allvarligt? HAHA


exempel på detta.. alla har olika smaker men kom igen hahahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0