jobbiga söndagen

jobbiga söndagen.. jag gillar inte söndagar riktigt, speciellt inte när dom
lider mot sitt slut för då vet man att imorgon är det måndag och då börjar
en hel ny skolvecka, åh och jag känner att jag måste sluta klaga på hur mycket
jag hatar skolan och hur jobbig den är osv, det hjälper ju inte för det :(
men för mig känns det lite halv bättre när jag slänger ur mig dumma ord om skolan haha
känns typ som att den tar åt sig eller något, vafan vet jag. fantasi verkar jag ha iallafall.
jag har bara tagit det lugnt hela dagen och kommer fortsätta med det.
ikväll är det scream 2 som jag tänkte titta på! och tänker fan titta på hela nu också,
gjorde jag inte förra gången för trodde att jag kunde somna men det kunde jag ju inte.
iallafall, skolan imorgon och då är det nya tag. ska antagligen sova med ronja någon
dag nu i veckan, typ tisdag eller något så nått roligt händer iallafall.
jaja, nu ska jag titta runt lite vidare här på datorn och just det kom på: ingen stor förlust haha.
håller med helen så iniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! ;)
vi hörs.


fisk bajs är alltid kul, en bild jag tog i danmark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0