just det!



just det! dom senaste dagarna har jag tittat lite på tre hyrda filmer..
igår tittade jag med några på en film vi hyrde, kommer inte ihåg vad
den hette men den var riktigt dålig iallafall, hoppade överallt.
jaja:

1.L.A giglo med ashton kutcher, haha riktigt dålig film vill jag säga..
komedi var det och fy fan vad dålig den var, alltså vafan jag tycker inte
man direkt kan säga att det direkt var någon komedi.. typ en annan sak.
hehe, iallafall tycker inte alls den var bra.

2.The gray man, typ thriller/skräck.. såg bara i slutet av filmen, helen och becka
hade redan sett ett tag, den var mellan. han typ käkar upp flickan som han håller
handen med där som ni ser på bilden.. typ han mördar och käkar folk osv,
dock fick man aldrig se hur han gjorde (tack gode gud för min del) men ja, lite när
han skärde upp köttet från en människa och käka det, då blev man lite sådär halv
äcklad men ja vem blir inte egentligen? haha mellan film om jag själv får säga det,
har ju inte sett hela men i slutet var den en mellan bra film haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0