mera blogg idag =)

haha förlåt för min hemska uppdatering igår, men jag skrev ju att jag verkligen
inte hade något att blogga om och för den delen inte alls lust heller.
men idag känner jag att det är lite bättre.
lång skoldag men den var helt ok. förutom kemin i 80 minuter och svenska..usch
imorgon är det redan torsdag och snart helg, ska bli så jäkla skönt.
kort dag i skolan imorgon, hoppas den går fort!!
ska nu gå in och ta mig en härlig dusch! ska bli riktigt gött tycker jag,
duschade aldrig igår så nu blir det att riktigt fräscha upp sig.
vi hörs.
vet att mitt hår ser rätt så jävla stripigt ut osv men det är så elektriskt och
även är det kontrasten/blixten som gör lite också.


dresscode:

-tröjan, t-shirten och linnet kommer från gina tricot.
-jeans kommer från bik bok
-lår höga svälar kommer från scorett.

nu ska jag springa in i duschen och fräscha till mig! vi hörs efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0