morgon

ställde klockan på 10. tänkte att jag skulle vara lite duktig att gå upp men
ändrade om till halv elva.. sov lite längre endå, typ tio minuter eller något.
tog flingor och mjölk och ett grönt äpple framför disney channel, haha dock första
gången jag åt rätt så nyttig frukost, annars brukar det bli vit macka och oboy. careface.
idag ska nog jag nog åka och bowla med några! det kommer bli najs om det nu blir av..
får väll se, hoppas det. så det händer något iallafall :)
skolan börjar om några dagar, alltså jag har lust att typ döda mig själv eller något :o
jag orkar verkligen inte med skiten.. alltså herregud orka orka orka. jävla skit skola.
lust att ah vet inte vad, men jag vet att jag verkligen inte orkar med ny skoltermin iallafall.
har inte så mycket mer att skriva om.. vi hörs väll senare kan jag gissa.



blir en bild sen i somras eller ja typ innan sommaren,
dock ser jag ut som jag göri annsiktet..
haha ser ut typ "tja jag har fel på mitt annsikte"

Kommentarer
Postat av: rosina

sakna <3

2010-01-05 @ 14:29:16
URL: http://rosiinaa.blogg.se/
Postat av: linda

eller hur, var ett jäkla tag sen nu! <3

2010-01-05 @ 14:42:46
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0